ПРОГРАМА
Міжнародної науково-практичної конференції «Світ ХХІ сторіччя: модернізація
освіти та цінності дитинства», 08-09 листопада 2016
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД
1. Житко Малгожата, Педагогічний факультет
Варшавського університету (Республіка Польща, м. Варшава).Дошкільна освіта в Польщі. Pre school edukation in Poland.
2. Кухарский Адам, Институт Психологии, Щецинский Университет (Республика Польша, г. Щецин). Чувство юмора у детей в возрасте 3-4 и 6-7 лет.
3. Дубенская А.Г., Иерусалимский частный детский сад (Израиль, г. Иерусалим). Формы и особенности дошкольного образования в Израиле.
4. Аслаксен В., г. Хаумгесенгс; Палець С.В., центр развития ребенка «Лазурный» Запорожского горсовета, Запорожской области (Украина, г. Запорожье; Норвегия, г. Хаумгесенгс). Воспитание детей в норвежском детском саду (барне хаген).
5. Киëши И., г. Нара; Кузьменко Н.М., центр развития ребенка «Лазурный» Запорожского горсовета, Запорожской области (Украина, г. Запорожье; Япония, г. Нара). Особенностии традиции дошкольного воспитания в Японии.
2. Кухарский Адам, Институт Психологии, Щецинский Университет (Республика Польша, г. Щецин). Чувство юмора у детей в возрасте 3-4 и 6-7 лет.
3. Дубенская А.Г., Иерусалимский частный детский сад (Израиль, г. Иерусалим). Формы и особенности дошкольного образования в Израиле.
4. Аслаксен В., г. Хаумгесенгс; Палець С.В., центр развития ребенка «Лазурный» Запорожского горсовета, Запорожской области (Украина, г. Запорожье; Норвегия, г. Хаумгесенгс). Воспитание детей в норвежском детском саду (барне хаген).
5. Киëши И., г. Нара; Кузьменко Н.М., центр развития ребенка «Лазурный» Запорожского горсовета, Запорожской области (Украина, г. Запорожье; Япония, г. Нара). Особенностии традиции дошкольного воспитания в Японии.
ДОШКІЛЬНА ОСВІТА В УКРАЇНІ
6. Акритова Т.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,м. Бердянськ). Особливості сприйняття навколишнього світу учнями початкових класів.
7. Аматьєва О.П., Іванчук С.А., ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Україна, м. Слов’янськ). Використання елементів моделювання у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку.
8. Байєр О. М., Запорізький
обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна,
м. Запоріжжя). Соціально-емоційний розвиток та формування життєвих навичок у дошкільників.
10. Богуш А.М., Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського (Україна,м. Одесса). «Дитинство» як базова категорія дошкільної освіти.
11. Болбат Ю.В.,
Вирвихвост І.В., Палац дитячої та
юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області (Україна,
м. Мелітополь). Реалізація концепції національно-патріотичного виховання у студії початково-естетичного виховання «Родничок» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області.
12. Борисюк А.С., ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» (Україна, м. Чернівці). Дослідження емоційної сфери дошкільників з дистантних сімей.
12. Борисюк А.С., ВДНЗ України «Буковинський державний медичний університет» (Україна, м. Чернівці). Дослідження емоційної сфери дошкільників з дистантних сімей.
13. Британська В.Б., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Використання інтерактивних технологій на уроках природознавства в початковій школі.
15. Бурдіна А.Ю., Запорізький національній університет (Україна, м.
Запоріжжя). Сучасні батьки та їх роль у розвитку дитини дошкільного віку.
16. Вознюк Л.В., КЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (Україна, м. Дніпро). Особливості національно-патріотичного виховання в сучасному дошкіллі.
17. Гавриш Н.В., Переяслав-Хмельницький
державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди (Україна,
м. Переяслав-Хмельницький). Соціалізація дітей у ровесницьких стосунках на етапі їх входження у шкільний соціум.
18. Горова І.С., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,
м. Бердянськ). Інноваційні технології на уроках природознавства в початковій школі.
19. Дорошенко З.П., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток управлінської компетентності керівників дошкільних навчальних закладів у системі ППО.
20. Дятленко Н.М., Київський університет імені Бориса Грінченка (Україна, м. Київ). Психологічний компонент в організації навчання на курсах підвищення кваліфікації.
21. Жадленко І.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя).Формування ціннісних установок майбутніх вихователів дітей дошкільного віку на домінанту морально-етичного стилю педагогічної діяльності.
22. Жеревчук А.Д., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Нетрадиційні форми організації навчання «Природознавства» в початковій школі.
23. Жлуденко Г.В., Приватний дошкільний навчальний заклад(Україна, м. Запоріжжя). З історії розвитку ідей навчання дітей дошкільного віку.
25. Захряпа А.Д., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,
м. Бердянськ). Дослідницька діяльність молодших школярів.
26. Каманіна С.В., Красноградський дошкільний навчальний заклад
(ясла-садок) №5, Красноградської міської ради, Харківської області (Україна, м. Красноград).
Вплив стилю керівництва завідувача ДНЗ на характер педагогічної діяльності вихователів в умовах модернізації освітньої системи.
27. Кідалова О.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Особливості батьківсько-дитячих стосунків як чинник успішності навчальної діяльності учнів початкових класів із неповних сімей.
28. Ковтун М.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,
м. Бердянськ). Використання мультимедійних технологій на уроках природознавства в початкових класах.
29. Козіна І.О., Комунальний заклад «Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 імені Панаса Мирного Полтавської міської ради Полтавської області» (Україна, м. Полтава). Роль родини в розвитку особистості дитини.
31. Кондратенко Р.В., Державний вищий навчальний заклад «Криворізький державний педагогічний університет» (Україна, м Кривий Ріг). Формування готовності майбутніх вихователів до впровадження авторських здоров’язбережувальних технологій.
32. Кочерга Є.В., Навчально-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Дніпропетровської області (Україна, м. Дніпро). Роль батьків у формуванні здоров’я дитини.
33. Крамаренко А.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м.Бердянськ). Формування еколого орієнтованого молодшого школяра: практичний аспект.
34. Крамаренко Л.Г., Дитячий навчальний заклад
№35 “Вишенька”(Україна, м. Бердянськ). Щодо питання наступності в еколого орієнтованому вихованні дітей дошкільного віку та учнів початкової школи.
39. Ляпунова В.А., Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Концептуальні ідеї професійної підготовки вихователів до формування толерантності дітей дошкільного віку.
40. Малюга О.О., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,м. Бердянськ). Щодо питання формування в школярів початкових класів природничих уявлень і понять.
42. Миргородська О.Р., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ).
Варіативність підручників з курсу «Природознавство» для 1-го класу.
43. Морозова Я.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,
м. Бердянськ). Особливості проведення спостереження у 1 класі.
47. Овсянникова О.К. Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Психологічні причини виникнення страхів у дітей дошкільного віку.
50. Панченко С.А., Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №164 «Золотий ключик» Запорізької міської ради Запорізької області №164 (Україна, м. Запоріжжя). Виховання гуманістично-спрямованої особистості дошкільника на засадах педагогічної спадщини В.Сухомлинського в освітній моделі дошкільного навчального закладу гуманітарного напряму.
52. Піроженко Т.О., Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України
(Україна, м. Київ). Проблема мовленнєвого розвитку дитини дошкільного віку та
нові виклики сьогодення.
54. Поспєлова Т.Д., Балабинський КДНЗ «Теремок», Балабинської селищної ради,
Запорізького району, Запорізької області (Україна, м. Запоріжжя). Діяльнісний підхід у роботі з дошкільниками.
57. Проботюк О.Д., Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 8 (Україна, м. Житомир).
Розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих компетентностей дитини в системі розвивального навчання в умовах інноваційного освітнього середовища.
62. Сергєєнко О.О., Районний методичний кабінет комунального закладу
«Освітньо-аналітичний центр» Запорізької районної ради Запорізької області
(Україна, м. Запоріжжя). Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес ДНЗ.
63. Сиваш С.В., Класичний приватний університет ( Україна, м. Запоріжжя).
Актуальні аспекти навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти.
65. Ставецька С.М., Балабинський КДНЗ «Теремок», Балабинської селищної ради,
Запорізького району, Запорізької області ( Україна, смт. Балабине). Мнемотехніка як засіб розвитку
зв’язного мовлення.
66. Суліменко Т.Р., Бердянський
державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Формування загальної культури в молодших школярів у курсі « Я у світі».
67. Степанюк К.І., Бердянський державний педагогічний університет(Україна, м. Бердянськ). Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи: результати наукових пошуків.
71. Ушкало С.С., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,м. Бердянськ). Методика формування в молодших школярів початкових природничих уявлень і понять.
72. Терещук А.Д., Інститут
психології ім. Г.С. Костюка НАПН
України (Україна, м. Київ). Емоційна зрілість особистості в парадигмах сучасної психології.
76. Федіна А., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Використання ігрових технологій на уроках природознавства в початковій школі.
77. Філанова А.Г., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,м. Бердянськ). Людиноформуючий фактор як основа гуманістично зорієнтованого підходу у викладанні суспільствознавчого матеріалу курсу «Я усвіті».
77. Філанова А.Г., Бердянський державний педагогічний університет (Україна,м. Бердянськ). Людиноформуючий фактор як основа гуманістично зорієнтованого підходу у викладанні суспільствознавчого матеріалу курсу «Я усвіті».
78. Філенко Є.Ф., Коваль А.О., Дошкільний навчальний заклад "Зірочка" (Україна, м. Обухів). Комплексний супровід адаптаційного процесу в ДНЗ.
79. Фроленкова Н.О., Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (Україна, м. Хмельницький).Якість методичного забезпечення програмового компоненту змісту дошкільної освіти.
79. Фроленкова Н.О., Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія (Україна, м. Хмельницький).Якість методичного забезпечення програмового компоненту змісту дошкільної освіти.
80. Хартман О.Ю., Інститут психології ім. Г. С.
Костюка НАПН України (Україна, м. Київ). Початкові світоглядні уявлення дошкільника як відображення системи ціннісних орієнтацій.
82. Шмалько О.М., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ).
Дидактичні аспекти впровадження інформаційних технологій у початковій школі (предмети «природознавство» та « Яу світі»).
83. Юрасова Т.А., Дошкільний
навчальний заклад (ясла-садок) «Золота рибка» №13 Енергодарскої міської ради (Україна, м. Енергодар). Взаємодія вихователів і батьків у період адаптації дитини до умов дошкільного закладу.
84. Андрейчик Л.А. Лукашівський НВК "Запорізький навчально-виховний комплекс - дошкільний навчальний заклад" (Україна, Запорізька область). Батьки як фактор розвитку особистості дитини.
84. Андрейчик Л.А. Лукашівський НВК "Запорізький навчально-виховний комплекс - дошкільний навчальний заклад" (Україна, Запорізька область). Батьки як фактор розвитку особистості дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар